5/30/2013

powrót? koniec?

Wróciłam? Być może, nie wiem tego jeszcze i pewnie długo nie będę wiedzieć.
Tak czy siak jestem, inna niż kiedyś, o odmiennym podejściu do świata, do Was, do siebie. Percepcja lubi płatać figle. Ani się obejrzysz, a tu życie przemknie Ci przez palce i nagle okaże się, że ta jedna chwila trwała lata, choć serce mówi co innego.

Ale dość już o tym, wróćmy do życia. Nie pisałam, bo nie potrafię już tego robić. Nie pytajcie mnie dlaczego, nie odpowiem. Też chciałabym to wiedzieć. Nie wiem, czy będę jeszcze pisać. Pewnie nie. Jest noc, a to pora ludzi takich jak ja. My lubimy noce, gdyż są takie jak my, na swój sposób nieodgadnione. Noc jest tą porą, w której każdy czuje się równy. Co za oknami, co wokół, to i w nas. Tak jest najprościej.

jest zbyt późno proszę śpij
jest zbyt późno więc nie mów mi 

że ktoś się potknął i przeszedł zbyt blisko
chciał powiedzieć słowo, a powiedział wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz